Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-11, 11:55   #773
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Stakkars gutten! Det er vel bare hvile og ro som hjelper og drikke masse da! Vi har akkurat vært der selv. Har ennå hoste, men kjenner at nå er det virkelig på vei vekk! Håper å få trent igjen i slutten av denne uken.
Kanskje det er derfor jeg fikk det store sprekket også. Jeg har ikke trent på tre uker nå og sitter mye inne. Da kjeder jeg meg...kjede=spise godt og "kose" meg. Ja de gamle vanene sitter nok grodd fast. Men vi får overvinne de kjappere fra gang til gang.....

...nobody is perfect! Helt enig med deg Titti, godt å se at vi alle har de samme utfordringene. Men nå har jeg virkelig lyst å avsukre meg, og være godtefri til 1.april! Så blir det 2 1/2 mnd. uten godteri! Det skal jeg klare. Klarte jo tre måneder før jul nå...så da må jeg klare det igjen!

Håper du finner drømme-kjolen. Det er viktig for oss jenter! Det er en stor dag! Så heldig du er at den brudebutikken er blitt kåret til beste i fylket....
God bedring til lille-gutt!