Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-11, 15:08   #777
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

Stakkars gutten! Det er vel bare hvile og ro som hjelper og drikke masse da! Vi har akkurat vært der selv. Har ennå hoste, men kjenner at nå er det virkelig på vei vekk! Håper å få trent igjen i slutten av denne uken.
Kanskje det er derfor jeg fikk det store sprekket også. Jeg har ikke trent på tre uker nå og sitter mye inne. Da kjeder jeg meg...kjede=spise godt og "kose" meg. Ja de gamle vanene sitter nok grodd fast. Men vi får overvinne de kjappere fra gang til gang.....

...nobody is perfect! Helt enig med deg Titti, godt å se at vi alle har de samme utfordringene. Men nå har jeg virkelig lyst å avsukre meg, og være godtefri til 1.april! Så blir det 2 1/2 mnd. uten godteri! Det skal jeg klare. Klarte jo tre måneder før jul nå...så da må jeg klare det igjen!

Håper du finner drømme-kjolen. Det er viktig for oss jenter! Det er en stor dag! Så heldig du er at den brudebutikken er blitt kåret til beste i fylket....
God bedring til lille-gutt!

Takk. Vi har vært en tur hos legen nå, det var ikke bakterielt, så da er det bare tiden som hjelper. Det går i is og cola zero her og repsils.
Blir så som så med trening på meg nå, jeg må være hjemme med gutten morgen også, men satser på at han er frisk til torsdag, slik at jeg kan få trent mens han er på skolen.

Jeg er med på avsukring vet du. Synes i grunn det går greit å holde meg unna høykarbo, men det finnes mange sukkerfrie sjokolader som også frister....har som mål å også holde meg unna dette, jeg går ikke ned når jeg unner meg slikt.

Blir spennende å prøve kjoler, jeg har jo en kjole oppi hodet mitt, men om den finnes og om den passer meg, det gjenstår å se.

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

Anngående det å få med mannen også, var jeg nødt til en forandring nå. Helt frem til nyttår har jeg vært så gira at ingen ting har gjort meg noe. Men nå er det mer en kamp å være konsekvent til tider . Nå har jeg mer behov for støtte.
Tror det er viktig at de skjønner at dette er ikke gjort i en fei. Støtte kan de gi på å være med. Men det er viktig at de selv vil og har sin egen motivasjon. Hva kan motivere mannen din tror du? Min gremmes over "god"-tillegget på magen og han er med i nordsjørittet og det er godt å slippe å dra på minst mulig!
Ja, ja hvem har sagt det er en lek å få vekk dårlige, inngrodde vaner....?????? Jeg skal uansett ikke gi meg, samme hvor mange drop-out det blir på veien mot målet....

ja, jeg også kjenner jeg trenger mer støtte nå. Jeg stekte vafler her i helgen og så skulle jeg en ED-pannekake tll meg selv i vaffelhjernet slik at jeg også var med liksom. Endte med at alt brant seg fast i hjernet og røra tøyt ut, og det var den siste jeg hadde. da var jeg helt på gråten og dritsur lenge etterpå. Der satt liksom de og gaflet i seg og stakkars meg fikk ikke engang en tørr ED-vaffel.

Siden forloveden min var så flink å slutte å røyke for min skyld, føler jeg at jeg ikke kan vær for kravstor, men han begynner å få en rund fin kosemage nå.

Men vi skal hvertfall få oss hund i 2011 og da får han jo litt trim der.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat