Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-11, 15:09   #778
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

BTW - dette søtsuget jeg ikke hadde forrige uke..... jada - er det her!!!
Tante rød fant det for godt å komme en uke før tiden denne gang (sikker pga omleggingen), og dermed ble jeg angrepet - hardt angrepet av søthunger i går
Gikk greit leeenge, faktisk helt til kvelden - men da ble det noen nøtter og mørksjokolade smeltet og rørt ut med melk
Kjenner det ennå, og har nå tillatt meg noen mandler men må nok ta meg et ekstra måltid og 4 liter vann for å unngå flere utskjeielser

Kjedelig når en blir så sugen, fant ut det var nok det som var mitt problem forrige uke også. Det der hørtes forresten veldig godt.

Lykke til med å komme deg gjennom dagen, føler med deg, prøv å få den til å gå så fort som mulig og legg deg tidlig.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat