Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-11, 17:54   #6
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Leve uten sjokolade..

Opprinnelig lagt inn av Mamma90, her.

Heisann! Er ganske bestemt på å begynne på ketolysekuren etterhvert, venter på boken i posten
Har lest meg litt opp på nettet, å må innrømme at det som bekymrer meg mest er at man ikke kan skeie ut.

Jeg har ekstremt søthunger, og det beste jeg vet må være sjokolade! Jeg har store problemer med å gå på butikken uten å komme hjem med sjokolade og spiser gjerne en hel stor plate uten noen problemer.
Hvordan i alle dager overlever dere?

Heia! Lykke til med valget.

Det er aldri kjekt å gi avkall på noko ein elskar, men prøv å vege fordelane (den herlege smaken, det smeltar i munnen, det kjennes så godt) mot ulempene (du går ut av ketose, du får blodsukkerstigning og så -fall, du blir uvel etterpå, du går ikkje ned i vekt osv osv).

Den store sjokoladeplata fører større søtsug med seg. Den ernærer søtsuget ditt meir enn det staggar det. Eg elskar også sjokolade. Eg har vore i dine sko. Men eg klarer meg utan no. Eg ikkje berre overlever, men lever veldig bra fordi eg er avrusa

1) Ketogent lavkarbokosthald er ypperleg mot søthunger. Ta imot det som ein kjærkommen avrusing frå sjokolade. Kroppen din kan venje seg av sjokoladen på få dagar. Det å ha lyst på sjokolade av andre grunnar, derimot, det kan jo tenkast, men da må du kjenne etter om du kan velje andre måtar å dekke behovet på.

2) Om du må skjeie ut, så velg noko som "veltar" ketolysekuren i minst mogleg grad. Eit glas FunLight? Eggemjølkskakao? Bringebær m litt fløte på, eller ein liten bit 70% / 86% mørk sjokolade for eksempel. 5 eller 10 gram held lenge når ein først er godt i gang med dietten. Om du tenker deg om, så veit du at den siste biten ikkje smaker betre enn den første. Kanskje den eigentleg ikkje smaker like godt ein gong, du "berre må ha han".

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat