Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-11, 21:43   #11
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Leve uten sjokolade..

Jeg er også egentlig veldig glad i sjokolade, men der jeg før kunne tylle i meg en diger pose småsjokolade holder det nå med en stripe mørk sjokolade til kveldsteen.

Slet riktignok litt på jobb i dag da en kollega som skal være hos oss noen uker gledesstrålende kjøpte en skål sjokolade og satte på spiserommet - og vi er så få at det er synlig at jeg ikke tar noe og jeg synes det er litt vondt at jeg ikke gjør det når jeg vet at hun kjøpte den for å glede oss andre. Men jeg tok ingen i dag i alle fall. Så får jeg bare håpe at de andre spiser opp før jeg rekker å rote meg borti skåla...

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat