Sv: Desember/januarstarter-tråden!
Opprinnelig lagt inn av hope10, her.
Nei jeg har ikke spist noe annet, ikke for mye elelr for lite i forhod til alle de andre dagene, alt som var anderledes igår var:
-jeg spiste kun 2 måltider pga at jeg hadde 2 lange møter på dagen, men var ikke sulten før på ettermiddagen heller, så satt ikke å kjente at jeg var sulten
-spiste ikke litt, men ENDEL ost mens jeg ventet på at kyllingfiletene skulle bli ferdige stekte
-kom på en ting til, krydret kyllingfiletene, med paprika, sitronpepper, og hvitløkspulver, har før bare brukt salt, har det noe å si?
resten av dagen var som vanlig,til frokost hadde jeg en omelett,med 2skiver noregia, og snackpaprika biter og bogskinke i, stekt i smør, til kveldsmat hadde jeg 10 rosenkål, og 2 kyllingfileter, med smør til, å så spiste jeg jo endel norvegia mens jeg ventet på den middagen, utenom dette drakk jeg bare masse vann...det var alt igår...
så eneste som er anderledes fra andre dager er at det er mye ost, aldri spist det de andre dagene, å at jeg kun hadde 2 måltider, pleier ha 3-4.
HEi!
Jeg har falt ut av ketose innimellom, og jeg er sikker på at det har med å gjøre at jeg har spist for lite ila en dag, for jeg er på reisefot ifbm jobb. For noen dager siden skjedde det, og da kjørte jeg på med masse fett, og da koblet jeg meg på igjen. Idag har jeg slitt med å få tak i fett, og dermed gir det ikke utslag. Etter kontortid skal jeg springe for å få tak i noe ¨fylle på med, og regner da med å være på plass igjen i kveld.
Lykke til!
|