Sv: Den store felles ED-tråden
Så koselig med kjærestetur. 
Her har det vært lite kjæresteturer i det siste, ble et par Osloturer i høst med overnatting på hotell og håper vi får til en liten Tromsøtur på vårparten, men først og fremst må vi spare til bryllupsreisen i juni. Og så har vi et par rom oppe som ikke er ferdige enda, så nok å bruke pengene til!
Men enig med deg, Streber, ED går hardt på budsjettet, blir bedre når en kommer over til fase 3 igjen. 
Grotingeling, det er stort sett jeg også som handler her, men vi har jo tre gutter her innimellom som skal ha litt lørdagskos og masse rester etter jul, så det er litt igjen i skapene her. Men jeg tror jeg skal begynne å gjemme det litt bedre. 
Blir også lettere når jeg skal over på stabilisering og mer vanlig lavkarbomat, da kan jeg lage sukkerfrie alternativer og sunnere ting han kan kose seg med. 
Her er det dag 2 på sofaen med lillegull, vi er ved godt mot og det går bra med dietten, klarte å holde meg til fase 1 i hele går, satse på det går fint i dag også! 
Tenkte å starte en ny tråd her med hva man har spist i dag, så kan en rapportere der? Jeg kjenner det blir lettere å følge diettene da hvis jeg må føre opp hva jeg har spist og kanksje jeg blir litt bevisst på hva jeg har puttet i meg også. Bli med de som vil. 

|