Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-11, 17:45   #12
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbobrød hos bakeren?

Opprinnelig lagt inn av berot22, her.

Da har jeg funnet ut hva som var i brødet, og det var ingen "ulovlige" ingredienser! må ta etter husken og da blir det slik:

seterrømme
linfrø
solsikke kjerner (hmm.. var det det..)
olje
kruskakli
egg
bakepulver

så kommer jeg ikke på noe mer kjempe fint å ha en plass man kan kjøpe brød som inneholder såå lite karbo! og slipper å bake selv <3 er jo rimelig og, koster 36 kr, og man fryser ned halve brødet

Mamma har vært på reise i dag og kjøpte dette brødet til meg. Hun fikk med seg en lappe hvor det stod hva som var i brødet, det stemmer med det du skrev. Det smaker vanlig lavkarbobrød! Og det er jo ikke så himla dyrt heller når man vet hvor mye greier det er i det brødet og man tar med jobben og strømmen...