Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-11, 17:49   #369
Venus Willendorf
Medlem

Venus Willendorf sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Akershus
Venus Willendorf er ny på veien

Sv: Desember/januarstarter-tråden!

Det er så vanskelig

Kjæresten min vil på peppes og så vil han ha grøt, og jeg sier at jeg ikke har lyst og ikke har lyst på, så blir han irritert på meg.. Jeg hadde masse forslag (riktignok litt uvanlige forslag, til oss å være) til hva vi kunne lage med hva vi har (vi glemte å stikke innom butikken pga en merkelig lyd i bilen), men det endte med at han tok litt brødmat med en sur mine.

Greia er at jeg har en unnvikende personlighetsforstyrelse (han vet ikke om den heller, annet enn at han vet jeg har problemer med visse ting), så jeg er feks ekstremt opptatt av å ikke bli kritisert og derfor veldig privat med slike ting som at jeg slanker meg og hvordan jeg gjør det (ketolyse er jo en relativt omstridt kur, så jeg vet ikke hvordan han ville tenke om det). Så selv om jeg har veldig lyst til at han skal vite, så er det absolutt umulig for meg å få ut ordene. Jeg har vurdert å feks la boksen med ketolysestix stå fremme på badet så han ser dem, for det ville jo vært et ganske tydelig hint. Men jeg tviler nesten på at han hadde lagt merke til dem Eventuelt kunne han spurt "hva er dette", og da ville jeg vært like langt

Venus Willendorf er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat