Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av Titti, her.
I sta dro forloveden min frem en diger melkesjokolafe, da fortalte jeg om den forståelsefulle mannen din og da forsvant sjokoladen fort tilbake i skapet igjen å
Så bra da! Ingen ting er bedre enn at de forstår! Mannen min sliter heller ikke med overvekt. Så når han skal ned i vekt...de få kiloene som skal av....har han et veldig avslappet forhold til....virker som mange menn setter full fokus på det, så bare er det sånn! Bra vi kan få motivert hverandre av hver vår livssituasjon!
Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.
Ellers så har tante rød virkelig gjort sitt inntog, vekta i dag var 1kg opp siden lørdag.
Er jo vanlig med litt ekstra vann, så jeg blir ikke demotivert en gang 
Men det forklarer jo hvorfor jeg våknet med hovne fingre i dag...
Nå skal jeg booke bord på Kiel-ferga til neste uke, for da skal vi på kjærestetur (bestilte turen før jul) - skal bli deilig med noen dager fri etter å ha jobbet hele romjula.
Hørtes herlig ut med fri med kjæresten! Kanskje vi er i samme "syklus"...vi snakket om det igår og idag.....sikkert årstiden og behovet for alene/kjæreste tid!!!!!
Eller når det gjelder tante rød...pleier jeg å gå opp til nesten 2,5 kg. noen ganger. men de går jo heldigvis av igjen når uken er over.
Hadde vært greit å ført opp alt man spiser...en liten periode ihvertfall...så får man et visst inntrykk.....bra initiativ Titti!