Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-11, 01:18   #13
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Easy Life start 25.januar

Jeg fulgte easylife-programmet høsten 2009, gikk ca 13 uker på pulver og gikk ned 20 kg på den tiden. Det gikk egentlig veldig greit, men til slutt sa magen stopp. Jeg fikk virkelig smerter etter hvert måltid, og stoppet derfor brått. Gikk over til et lavkarbo kosthold, og gikk ned 2 kg til.
Tanker jeg sitter igjen med etter ferdig kurs, er at jeg skulle ønske jeg hadde visst da det jeg vet nå om lavkarbo. Da hadde jeg aldri gjort det på den måten. Til tross for det, den hurtige vektnedgangen ga meg den motivasjonen jeg trengte for å holde det gående. Men jeg er ikke fornøyd med opplegget generelt. Det var dårlig oppfølging fra kursleder, de sa det var et ett-årig program, men etter 6 mnd var det totalt stopp i oppfølgingen. Det gjelder jo selvfølgelig ikke alle steder, men jeg syns dette er et viktig moment under en sånn prossess!!
Ja, kort historie lang, mitt tips er å lese masse om lavkarbo, virkelig sette deg inn i hva det går ut på, og etter endt pulverkur gå over til det. Det føles så uendelig mye bedre å spise mat, og for min del ble det en slags depresjon fordi jeg ikke kunne spise. Nå har jeg det nydelig med å spise lavkarbo og holder meg i ketose på den måten!!
Lykke til uansett hva du velger deg

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat