Sv: Desember/januarstarter-tråden!
Sååå flinke dere er 
Jeg gikk opp igår, om det er pga all norvegia`en jeg puttet i meg, sitronpepperen, eller mensen i anmarsj, eller andre grunner er jeg ikke helt sikker på, men jeg har ihvertfall fjernet sitronpepperen, kjøpt meg græddost, å fortsetter som før å håper på nedgang til mandag 
Jeg vet jeg ikke skal gå på vekta hver morgen, men klarer liksom ikke holde meg borte heller er jo såååååå spennende.
Så jeg et at jeg står på det samme som igår, altså fremdeles oppgang siden sist, men jeg fortsetetr med fatt mot, denne gangen SKAL det gå
Jeg VIL inn i en flott kjole i bryllupet vi skal i i juni, å jeg vil så veldig gjerne kunne gå i bikini til sommeren, å bade sammen med ungene, uten å måtte se etetr om det kommer andre ned til stranden vår, å dermed begynne å fiske, eller fange krabber delvis påkledd heller
Ikke det at det ikke er kjekt, men mine unger elsker å bade, å jeg vil ære med de, samme når de skal i bassenget...PYTON for meg...men vil så veldig gjerne, men føler meg fæl... skikkelig uvel...
Min mann fatter ikke hvorfor jeg skjuler meg, å han syns ikke det er nødvendig at jeg gjør dette, så selv om jeg forteller at jeg gjør det fordi jeg ikke trives med meg selv,å at jeg nå har en BMI som er over på fedme, så når det ikke inn, men han respekterer at jeg ønsker heldigvis, selv er han tynn, å kan fråtse i det han har lyst på, å det skjer........nada.....noen som har det
men så lenge han respekterer at jeg ønsker dette, å ikke lager noe styr når jeg spiser noe annet enn de, så er det supert 

|