Tråd: Hjelp!
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-11, 12:56   #21
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av g-love, her.

åå du er så tålmodig og snill <3 hihihih..
asså -så da skal jeg med mine 76-77 kilo spise en kylling filet feks. (eller annet kjøt) på 77 gram pr dag?
det er da ganske lite?.også hva med alle disse eggene jeg har til frokost -de stjeler jo gram fra kyllingen jeg kan ha til middag ???

ehm -jo hadde misforstått det at jeg trodde protein og fett egentlig kunne inntas akkurat som man følte for,passe mett liksom,krem,kremt..naiv jeg veit! og at man bare kunne pøse på nærmest med cocosa,smør,rømme you name it.. heheh,jadda -ikke rart jeg likte den starten..
men har jeg rett i forhold til salaten min idag da?

Det er ikke så nøye akkurat på grammet. Se innlegg over!
Til å begynne med kan du pøse på med det meste! Matlysten daler temmelig fort når du spiser mye fett og proteiner. Etter hvert blir man nesten litt deppa fordi man ikke har lyst på noe av all den gode maten!

Salat- planen din er super!
Husk at 15g karber heller ikke er slavisk. Beder å ligge litt over enn å havne for lavt!