Tråd: Hjelp!
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-11, 13:00   #23
hope10
Seniormedlem

hope10 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
hope10 er ny på veien

Sv: Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av g-love, her.

Har spist alt jeg har orket av grønnsaker,alltid hatt halve tallerken full av det og resten avtallerken med kjøtt evn. saus.
Ellers tror jeg ,etter hva jeg har lest i boka at jeg har gjort det meste rikgtig..derfor vet jeg ikke hva jeg åpenbart gjør feil. ??
hmm..noen tanker?

Åpenbart så er du langtfra alene :S jeg har visst nok en gang klart å misforstå hele greia jeg også....uff...

Jeg trodde ikke man kunne spise det man ville med grønnsaker, er nettopp de jeg veier, så jeg ikke overstiger karbene på en dag, å så har mine gode venninner som så sukksessfullt har gjennomført denne dietten, sagt til meg, at det var alt jeg trengte å holde greie på. Så lenge jeg holdt meg til det som var lolig, innen rene produkter med kjøtt, fisk, kylling, fløte, rømme osv så var det bare til å teste med sticksen. trengte ikke tenke på noe mer.

jeg skulle bare spise alt jeg hadde lov til, til jeg ble mett, IKKE overmett, å etterhvert ville jeg automatisk begynne å spise mindre mengder sa de, ser nå at jeg har MYE igjen å sette meg inn i her :S kanskje dette er årsaken til min oppgang igår, jeg har ikke ofret det en tanke en gang...

MEN uansett, så var det supre linker, så nå skal jeg VIRKELIG sette meg inn i dette en gang for alle, å gjøre det skikkelig, dette er siste muligheten min, å jeg VIL så gjerne inn i en fin kjole til bryllupet vi skal i i sommer...

Foresten ikke meningen å kuppe tråden din her altså,men her var mye jeg ikke hadde peiling på...

hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat