Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-11, 15:07   #486
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Har litt av det motsatte. Når jeg står foran kjæresten min i en truse som faktisk dekker litt så føler jeg meg mye mer sexy fordi jeg vet at man da ikke ser nøyaktig hvor fettet mitt ligger. Jeg ser faktisk syltynn ut da fordi jeg får skjult nedre del av magen. I små truser, nei jeg vet ikke med dere, men glufsa mi er enda litt tjukk, og så tyter det ut litt på sidene, man får kameltå og ja, det hele er ikke spesielt fint

Du er faktisk den første jeg har hørt/sett si glufse! Trodde det var bare meg i hele verden omtrent som sa det.. Jeg får pepper av mine kollegaer hver gang jeg sier det.