Sv: Den store håndarbeidstråden!
Opprinnelig lagt inn av Licota, her.
Det høres kjempebra ut! Men jeg ville nok brukt hemp-tau i stedet for hyssing? Eller?
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Ja, bruk tjukt hemptau, og lim fast! Sånne ting som henger og dingler bør være solide. Zappa har ødelagt et utall allerede, men nå er han ikke så leken lenger, da.
Jeg vet ikke så mye om tilgangen der du bor, men her på diverse utenlandske stoffbutikker finner man en del syntetiske "pels"-stoffer, korthårede sådan, som har nylon i bunn, da med "pels" utenpå. De minner VELDIG mye om trekket som er på mitt klorebrett.
Ellers er det nok lurt å integrere en del sånne litt vanskelige og trange plasser på det, katter elsker av en eller annen grunn sånne nærmest klaustrofobiske steder å sove på (som i det tettpakka klesskapet mitt, eller senga som er typ tolv cm over bakken ).
Mulig det heter hemptau det jeg fant. Det var ganske grovt i alle fall. Jeg tenkte å snurre det rundt stolpene og lime fast.
Utenlandske stoffbutikker? De har det meste i Stavangerområdet, men kan ikke huske å ha sett noe slikt... Jeg tenkte på sånne "pels"-stoffer, ja. 
Og tenkte på at de skulle få litt utfordringer. Sånn at de må hoppe litt, klatre litt. Katter liker veldig godt huler. Jeg har laget flere provisoriske huler her. De trenger ikke nødvendigvis være så små, men bare det at det er kun en inngang liker de veldig godt. Har lagt en skittentøyskurv på siden på gulvet og lagt ett teppe over slik at den er veldig mørk og lot bare en liten glipe være igjen være igjen fremme.
Sånn en fra IKEA: 
Den ble flittig brukt. Den ene katten fødte til og med oppi den. 
Jeg har lyst på ett kult kattemøbel, ikke bare plattinger oppover liksom. Noe slikt som dette, men med enda mer gøye ting: