Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-11, 18:01   #1
seahaze
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 9
seahaze er på en erverdig vei

Prikking i ansikt, på hender og føtter

Hei.
Har dei siste dagane hatt "prikking" generelt i heile kroppen, men merkar det spesielt i ansiktet. Det også veldig merkbart i armar og litt i føter. Kan dette ha noko med ketolyse å gjere? Evt. for lite karbs? Har ikkje telt karbs dei siste dagane, men har ein mistanke på at det kan ha lege på 5-10g. Det er jo rimelig lite, då formen ikkje har vore heilt på topp i det siste, og matlysten har vore på null...Har stort sett blitt bacon eller steikt sopp/løk/spinat til frukost, og kanskje ikkje stort meir før eg har lagt meg på før/ettermiddagen og soooove... (Forbanna influensa)

Andre som har følt prikkinger i forbindelse med lav-karbo kosthold? Kan jo nevne at eg gjekk på lav-karbo tidligare i sommar, (med avbrekk på 3 mnd til no nylig), og hadde samme tilstand då også... Skal no holde meg til lav-karbo so lenge eg kan, men fortsetter prikkingen, og det er kostholdet som gjer det, håpar eg å finne ei løysning på det... Fryktelig irriterende og ubehagelig. For lite av div mineraler kanskje? Kom med erfaringer! All svar mottas med takk!!!

seahaze er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat