Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-11, 19:24   #46
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse på lavbudsjett

Opprinnelig lagt inn av Thea1980, her.

Og de kosttilskuddene - trenger man nødvendigvis de? Liker egentlig ikke å ha i meg piller og tilskudd. Nå skal det sies at jeg ikke følger "ketolysedietten", men er i ketose. Spiser mye mer variert nå og tipper jeg får i meg mye mer av de næringsstoffene jeg trenger gjennom maten enn før. Kommer til å bruke om boksene med magnesium og sink og tester uten når de er tom. Andre som har erfaring med ketose uten tilskudd?

Du risikerer å bli slapp og tiltaksløs og få kramper i leggene om du er i ketose uten å ta litt tilskudd!
Særlig magnesium er viktig for å unngå "maur" og kramper i leggene.
Å være i ketose er vanndrivende og med alt vannet følger en del stoffer vi helst ikke skal miste.

Dette sier Dr. Torkil selv.

Hvorfor skal man ta tabletter i forbindelse med kuren?Tablettene inneholder mineraler og vitaminer som har effekt på fettforbrenningen og stoffskiftet. Det er tatt høyde for hvilke vitaminer og mineraler som forekommer i kuren og hvilke det er vanskelig å dekke behovet for.