Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-11, 20:24   #1
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Hvor kjøper man grunnleggende kjøkkenutstyr (tallerkener, stekepanne, glass) rimelig?

Etter et samlivsbrudd og flytting oppdaget jeg at jeg nå ikke har noe særlig kjøkkenutstyr overhodet- eksen har tydeligvis tatt for seg, og å få det tilbake kan jeg glemme...så nå har jeg sånn ca en kopp, et glass, et par kniver- det eneste jeg har nok av er bestikk og kaseroller. Så, det sier seg selv at jeg må investere i det grunnleggende med mindre jeg gir opp matlaging og spising totalt. Så, hvor går jeg? Jernia er vel stedet for stekepanner, men synes mye av det andre de hadde- glass, tallerkener, skåler etc virket litt...eksklusivt. Jeg trenger liksom ikke design-tallerkener i første omgang (eller noen gang...). Kjøpte glass på Rimi engang, men synes å huske at de knuste hvis man så litt for lenge på dem, så kanskje noe av litt bedre kvalitet?

Råd til en som, i en alder av 27, faktisk er helt newbie på dette?

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat