Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-13, 10:18   #33
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Bygge muskler og lavkarbokosthold

Opprinnelig lagt inn av taraquin, her.

Det har mye med intensitet å gjøre Endel er også flinke til å fylle glykogenlagrene selv om de har et lavt KH. Folk er forskjellige, heldigvis. For mosjonistert vil nok lavkarbo fungere like bra og muligens bedre i noen tilfeller.

Tro du meg jeg kjører intensitet så det holder. Jeg er ikke direkte utslitt etter en styrkeøkt og det som stopper meg fra og kjøre lengre er at jeg løfter så tungt at musklene skriker om nåde. På kettlebelltimer eller crossfit derimot kan jeg holde på i det uendelige og ser på alle de som ikke holder ut 60 min en gang, selv om de tilsynelatende er i god form. Kan også jogge i timesvis på ganske så høy puls uten problem, men er ikke rask. Men som sagt, er som de aller fleste kun mosjonist og skal ikke bli hverken norgesmester eller olympisk mester i noe

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat