Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-11, 16:48   #25
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Easy Life start 25.januar

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Så du mener at man ikke går ned med underskudd av kalorier hvis man spiser feil kalorier ??

Det Pål skriver om har ikke så mye med det vi her diskuterer. Dessuten er dette en forskningsrapport, som egentlig dreier seg om at noen fikk mer muskelmasse med ketolyse forhold til lavkaloridiett.

Det jeg prater om er at du går ned uansett hva du spiser så lenge du er på underskudd av det kroppen bruker en dag.

Om du sier i mot det så sier du i mot vitenskapen. Det er jo slik det fungerer.

PS! For sikkerhets skyld snakker jeg om friske mennesker uten spesielle sykdommer som jeg vet kan reagere forskjellig på matvarer.

Jeg tør påstå at hvis du bare bøtter inn med linfrø og ligger langt over 3000 kcal så vil du likevel gå ned i vekt. Hvis man driter ut igjen mange av kcal'ene så går man ned. Og det er sikkert masse annen mat som oppfører seg ala linfrø, jeg vet bare ikke om noen annen enn tørrfisk?? Tørrfisk inneholder massevis av kalorier, jeg kunne gjerne spist det hele dagen og jeg tror ikke jeg skulle ha gått opp i vekt..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat