Tråd: Blodprøver
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-10, 21:47   #15
an_ta
Medlem
 
an_ta sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 54
an_ta er på en erverdig vei

Sv: Blodprøver

Takker og bukker, så mye bra jeg har lest her som er skrevet av deg Chunky, du må da være en "slags" lege du og?

Jeg har begynt på lavkarbo selv, spist sånn ca.5 uker nå og har det helt utmerket. Hadde nå tenkt å begynne å la det dryppe litt over på min mann, som aner ikke hva som er hva, og spiser det han får. Men han kom hjem bekymret i dag, med beskjed fra legen sin om at han hadde kolesterol "på grensen", hva nå det betyr. Og fikk beskjed om å "legge om" kostholdet sitt, spise lite animalsk fett, mer lette produkter etc etc....men det er søren meg det vi har spist i alle 30 år vi har levd sammen, bare liksom mat i vårt kjøleskap!!!! Han er slank, men med en tendens til for høy blodsukker og for lite B vitamin etc etc...skal han nå spise enda mindre og enda mer "papirmat" ? Mine argumenter for en mer radikal forandring hos ham vil nok ikke nå helt inn til ham sånn uten videre nå, selv kan jeg ikke tenke meg å gå tilbake til det gamle, niks. Hva er det som skjer?

__________________


an_ta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo-godt under 6BE Svar med sitat