Tråd: hmmm....
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-06, 14:23   #18
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: hmmm....

minime: Jeg ble litt bekymret når jeg leste denne tråden jeg.

Nå vet jeg ikke hva slags historie du har bak deg, eller hva slags kunnskap du har med deg i sekken din. Men det du skriver får meg til å tenke på at det er utrolig viktig å ha et mål og en mening med det en gjør. Javisst du skal ned i vekt, og har vært flink sier du. Men samtidig har du erfart at Atkins og Ketolyse ikke er noe for deg, fordi du blir dårlig av ketogene dietter går jeg ut i fra, og du har kolapset på trening. Dette sier deg jo at du har gjort noe som ikke er helt riktig for deg.

Den videre veien som er der du er nå, der vil jeg på det sterkeste anbefale deg å lese litt om Lindberg sin filosofi. Å trappe gradvis opp på karbene til du finner et nivå der kroppen din og du trives. Der du har det fint, du kan trene og at det går fint, og at vektnedgangen fortsetter. Men det er så lurt å ha en filosofi i bakhodet i den prosessen, så en ikke blir helt paranoid i forhold til hva en kan spise og ikke. For det varierer endel på de ulike diettene, og på hvilket nivå en ligger på karbemessig. Man skal feks ha litt mindre fett når man går opp på karbestingen, og mer når man går ned. Og litt karber i en pølse ER helt ok så lenge en ikke spiser ketogen diett.

Lykke til videre.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...


Sist redigert av Summer : 28-11-06 kl 16:09.
Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat