Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-11, 20:23   #68
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nå gir jeg snart opp. Vil noen gi meg et siste håp?

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Jeg har ikke sansen for slikt og brukte i steden for det vi kaller Nille-uke.

Å ta en Nille-uke betyr kun ren mat, ingen sukkererstatning, masse vann og å være streng på karbene. Jeg er overbevist om at det er like rensende og lang bedre ernæringsmessig en suppe i en uke som ikke har noe proteiner i det hele tatt.



Tillegg: Jeg mener å huske at den strengeste varianten av Nille-uken var uten meieriprodukter og? Noen som husker?

Ja, det var vel bl.a jeg som sto for en gang i tiden. Det var faktisk noen som kalte det photobscuring! Det har forsåvidt blitt ved meg, for jeg spsier jo fortsatt ketogent uten erstatninger og meieriprodukter.

Den suppedietten minner farlig mye om sykehusdietten, og den har vel ikke overvettes med tilhengere her inne. For en uke, ok, men jeg vet det er folk som har "misbrukt" det der, og man vil ende med underærnæring ved et tidspunkt. Helt enig i at en nille-uke, aller abtb (Atkins By The Book) har mye mer for seg!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat