Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-11, 11:13   #89
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Har fått en helt ny gutt i hus!

Det er alstå så mange kunnskapsrike flotte mennesker på dette forumet!

Ante ikke at vaniljesukker var såå ille! Bort med det! Ungene mine har gått på Møllers tran siden de var babyer. Minste tar også eye-q. De to yngste er superkresne og jeg har vært så rådløs. Da mener jeg i grunn mer kresne enn noen av ungene beskrevet i de trådene jeg har lest så langt. Men jeg tror at omega 3, vitaminer og at de i det minste får i seg litt proteiner i form av egg i pannekaker og vafler hjelper litt. Minste spiser ingen (!) former for kjøtt, har spist litt fiskepinner en sjelden gang. Men han kan maule revet mozarella-ost innimellom, drikker helmelk, godtar smør, men tar dessverre etter mellomste som ikke spiser smør med mindre han er hardt presset. Mellomste spiser wienerpølser som eneste kjøttkilde. Nekter plent å smake noe annet. Smake noe som helst nytt som ikke lukter søtt er omtrent utelukket for begge to. De har for ordens skyld en storebror som alltid har spist alt, smakt på alt, er jevnere i humøret...

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat