Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-14, 17:51   #45
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Auguststartere 2014

Opprinnelig lagt inn av Turid42, her.

Lykke til! Jeg vurderte også KK-mila, men har nok ikke vært flink nok med treningen. Kanskje ikke for seint?

En annen ting er at jeg i dag fikk på meg en bukse som rakk meg til knærne på forsommeren. Er så Happy! Så selv om vekta ikke raser nedover, er det tydelig at det skjer ting. Veldig motiverende!!!

Gratulerer Det er så deilig når klær begynner å passe igjen.

KK mila er vel så lavterskel at det ikke vil være noe problem så lenge du har trent litt tenker jeg. Du kan jo velge bare 5 km også, og den er det jo mange som bare går har jeg skjønt. Selv syns jeg hele konseptet med KK mila er forferdelig, eller ikke forferdelig i seg selv, men forferdelig for meg som er så ekstremt lite "damete". Minner meg veldig om en syklubb, og hadde jeg visst hvordan det var og hvor god progresjon jeg skulle få hadde jeg heller valgt Oslo maraton. Men men, KK mila ble valgt fordi det var lavterskel, og fordi de hadde en 5 km. Jeg turde ikke å melde meg på ei hel mil først. Jeg meldte meg på i månedsskiftet mars/april, og hadde da aldri løpt i hele mitt liv, annet enn til bussen hvis jeg gadd Jeg er rett og slett ikke skapt for løping. Startet med stusslige 2 minutters jogging og resten gange i slutten av mars, nå løper jeg mer enn 1 time sammenhengende (på flat mark). Ikke verst fremgang for ei på 100 kilo Distansen har jeg selvsagt nå endret til å fullføre hele mila, og målet er å ikke komme sist. Har ellers en drøm om å fullføre minst en halvmaraton før jeg blir 40 år.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat