Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-05, 13:11   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk
Question

Smerter i eggstokkområdet som stråler ut mot ryggen og nedover lårene..

Det begynte for noen dager siden med en litt skarp smerte nede på høyre side av magen, er vel rett ved eggstokkene tenker jeg. Det kjentes bare når jeg bøyde meg litt ned. Da jeg lå i sengen den kvelden kjente jeg noe inni magen der nede når jeg trykket inn. Det var liksom "noe" der i forhold til på den andre siden, der jeg ikke kjente noe.

Dagen etter hadde smerten "formert" seg, jeg hadde vondt lenger oppe også, litt bakover mot ryggen.

I morges var det enda verre, nå ligger smerten ENDA mer bakover mot ryggen (ikke i ryggen, men mer på siden litt bakover) og det har begynt på andre siden også, i tillegg til litt nedover lårene. :

Hva kan det være? Kjennes på en måte ut som muskelsmerter, men jeg har aldri kjent noe slikt før. Orker ikke tanken på å gå til legen nå, må ha med ungen og alt, men må jeg så må jeg.

Noen jeg snakket med nevnte eggstokkbetennelse?

Nå har jeg ikke særlig smerter i eggstokkområdet lenger, men mest på hele venstre side av kroppen!! Kan ikke snu meg mot høyre, det er dritvondt. Men jeg kjenner ingenting når jeg bare sitter i ro.

Mamma har MS og hun sier det er arvelig, så jeg er litt nervøs.... Men det er nok ikke noe slikt.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat