Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-10, 20:41   #7
Huldra72
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Vestfold
Innlegg: 4
Huldra72 er på en erverdig vei

Sv: Nesten 4 kg ned på ei uke :)

Har hatt diabetes 2, utviklet det da jeg var gravid. Har gått både på insulin i sprøyter mens jeg var gravid, og tabletter senere. Har nå normalt blodsukker og hatt det i lengre tid nå, bruker ingen medisiner. Har tatt alle mulige blodprøver pga operasjonen og alle verdiene mine er normale, hadde noe lavt D vitamin og for lite av det sunne fettet man for f.eks gjennom kylling, altså noe lavt av det gode kolestrolet.

Ja jeg bruker dette som en kur, har kjøpt og lest boka Slank med ketolyse, og der sier Torkil P. Andersen også at dette er en kur. Han anbefaler ikke ketolysekuren som ett kosthold for normalvektige mennesker. Han sier også at kuren er ment for de med 10-15 kg overvekt eller mer. Så jeg bruker det som en kur ja

Etter jeg har tatt av de 11 kiloene jeg har lagt på meg, vil jeg gå over til den kosten jeg hadde før jeg la på meg. Det er også en kost med lite karbohydrater og mye protein..men ikke så mye fett. Men det fungerte for meg. Jeg følte meg vel og hadde stabil vekt. Noe jeg fremdeles ville hatt hvis jeg ikke hadde sluttet å røyke, og dermed spist mer snop

Er helt enig i at mye av overvekten i dag skyldes for mye karbohydrater i kosten og for lite proteiner og sunt fett. Og har derfor endret kosten min etter operasjonen ( egentlig før operasjonen, siden jeg tok av 14 kg før jeg ble operert) Men jeg ønsker ikke å leve helt uten karbohydrater, jeg vil ha en skive grovt brød eller ett par knekkebrød innimellom. Eller en potet og litt pasta innimellom. Fordi jeg syns det er godt

Det er noe som heter Den gyldne middelvei, og den veien har jeg tenkt å følge!

Huldra72 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP Operert 08/ Egenkomponert Svar med sitat