Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-14, 02:05   #45
MoccaMaster
Medlem
 
MoccaMaster sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 153
MoccaMaster er ny på veien

Sv: April-startere

Utenom lavkarbo... jeg er 3 barnsmor til 3 gutter på snart 16, 10 og 8 år. Så her er det tålmodighet som gjelder om dagen... hehe...

Har en hund Pointer/eng.setter blanding som er spinn vill og gal inntil beinet som jeg tar med meg på daglige lufteturer.. (lufteturer i den fortand at bikkja er mer i lufta enn på bakken... makan.. kan bikkjer bli sååå vår-yre at de bare spretter rundt av glede, eller har det klikka helt for'n tru... Han heter Truls... kanskje det ligger i navnet... who knows..?)

Så har jeg en katt... hu er klin gæærn ho også.. vet ikke hva det er for noe med dyra våre... men gærne blir de.. Ho er Truls sin beste venn og de leker sammen og koser seg. Men ho ligger mest å sover, rett forann DO. Og prøver du å flytte ho angriper ho dopapiret! Så det beste er rett og slett og overse henne.. Ungene kaller henne for dæsskatta... jaja... vet ikke om jeg skal le eller grine.. Mende fleste som kommer hit syntes jo det er hyggelig med selskap når de gjør sitt fornødne da.. hihi...

Ellers er jeg skrudd feil sammen og går hjemme på AAP.. (blodekte naver).. er egentlig en helsesekretær som prøvde for harde livet å komme videre innen medisin. Men medisinstudier lot seg vanskelig kombinere med kropp som ikke virker, 3 barn og alt annet som hører en dame i 30 årene til... I mitt neste liv... DA skal jeg bli lege! Og DA skal jeg sørge for at mora og faren min skrur meg samme riktig slik at jeg ikke blir sånn på slumpen skrudd feil sammen igjen.

Så i dette livet koser jeg meg med matlaging, interiør, dyra mine, ungene og kællen. Er også veldig glad i å være ute i naturen. Mitt andre hjem er Kroatia... der kobler jeg helt ut... <3 <3

Sånn... nå vet dere alt om meg.. nesten... så nå kaster jeg ballen videre

Følg meg forresten gjerne på instagram, så følger jeg deg også Kaller meg mofrjo

MoccaMaster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og sunn fornuft <3 Svar med sitat