Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-07, 06:28   #51
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett!!!

Bare som et lite avspor fra den egentlige tråden, Jeg drikker MER vann nå (3-4 liter per dag) enn jeg gjorde da jeg spiste 'som folk flest '

Alikevel går jeg mindre ofte på do og har lite vann i kroppen. Er nesten som om kroppen min drar nytte av vannet på en helt annen måte uten at jeg blir oppblåst av det. Vet ikke hvor alt vannet går, kanskje det skilles ut på en annen måte? Jeg vet jo at vann hjelper på så mangt, bl.a forbrenning.

Uansett, jeg har det veldig bra. Angsten er borte, likeså trøtthet. Ikke ti ville hester ville fått meg til å stappe i meg en masse unyttige karber igjen. Jeg krymper sakte men sikkert.

Jeg synes nesten synd på mine helsefrikede venninner som stadig stapper i seg lettprodukter og ser rart på meg når jeg kjører i meg et lass med bacon og egg. Og fremdeles krymper. Prøvde å forklare lavkarbo prinsippet til dem... for døve ører. Så nå kan de ha det så godt

Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat