Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-07, 14:14   #60
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett!!!

Hei Slaskalainen, nøysomt utført! Og jeg er nok ganske enig.
Men jeg har hos meg selv observert noe interessant.
Jeg har alltid ment at vann er sunt, det er jo også gjerne en "vedtatt sannhet"
i egenskap av å ha blitt repetert mange nok ganger f.eks. Jeg betviler den ikke i et større omfang.
Men tilbake til min personlige observasjon.
Da jeg spiste såkalt vanlig norsk kost passet jeg hele tiden på å få i meg minst to liter vann hver dag. Jeg følte ofte at et skvalpet i meg, og på vanlige dager uten særlig stor vannutskillelse gjennom svette f.eks, så var den siste literen gjerne tung å få i seg.
Etter at jeg begynte på lavkarbo har jeg opprettholdt den gode vane. Den første tiden sprang jeg på do absolutt hele tiden. Men i det siste har det slått meg. Jeg drikker minst tre liter vann om dagen, FORDI JEG HAR LYST PÅ VANN, OG FORDI JEG FØLER MEG OFTE LITT TØRST!
Og jeg springer heller ikke på do hele tiden. Det har faktisk stabilisert seg.
Huden min er helt klar, i forhold til hva den var i den tid jeg "skeiet" ut ved å drikke relativt lite vann i en lengre periode.
Konsentrasjon og energi er på topp, noe som er deler av en større faktor totalt, men jeg kjenner virkelig om jeg har drukket for lite vann.

Så utfra egne erfaringer og erkjennelser, så har vannet et enorm utbytte hos meg.
Tror mange opplever det samme.

Jeg er stor fan av "spis når du er sulten"-ideen, og da følger resten etter.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat