Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-08, 19:49   #1
Gro Anita
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Alder: 47
Innlegg: 28
Gro Anita er på en erverdig vei
Thumbs up

Ny på ketolysekur. Noen som vil være med meg?

Hei!!

Jente, 31 år. Jeg begynte på ketolysekuren for 2 uker og 1 dag siden. Vekta var da 82,6 kg, og jeg er 1,65 m høy... Jeg gikk opp masse pga graviditeten min. (har en liten sønn på snart 1 år)
Jeg vil veldig gjerne ned til 59 kg, men har som første mål 75 kg, så 70 kg, så 65 kg osv... Er det noen her som vil være med meg på veien mot et lettere liv????? Så slipper jeg å gå den alene???
Jeg har gått ned til 79,0 kg nå. JIPPIIIIIII
Men jeg trenger tips til hva jeg kan spise, oppskrifter, motivasjon til IKKE å spise godis... For jeg blir usannsynlig godtesyk før jeg skal ha min månedlige...
Jeg har lyst å høre om andres positive erfaringer, negative erfaringer, sprekker, hva som inneholder karbohydrater, hva jeg kan spise, ikke spise, trening, hvordan få bort magefettet, hjelp og støtte på veien...
Er det noen snille sjeler her som vil hjelpe meg??? Jeg er veldig motivert på dette her, og SKAL klare målet mitt...
Jeg bor i utlandet, så har ikke fått tak i ketolyse tabletter. Men jeg tar hver dag: frokost: krom og kalsium. Lunsj: sink. Middag: Magnesium og til kvelds: krom og kalsium. Jeg tar vitaminene selv om jeg ikke spiser måltidet... Jeg prøver å gå litt, men er vel ikke den flinkeste til å prioritere det

Klem håpefulle og optimistiske Gro Anita
(som forøvrig har såååå lyst på sjokolade nå...)

PS: Hvordan får jeg slik vektkurve som jeg ser noen har?

Gro Anita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat