Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-11, 15:40   #7
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk? Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av fett-nok, her.

Som regel ikke et problem om man skal betale det selv, men tror kanskje ikke det hadde gått igjennom på statens regning. Men ingen regel uten unntak, hadde jo selv BMI over grensen for hva som var "tillat".
Jeg har svært lite elastikk igjen etter graviditet, så jeg får hengebuk igjen veldig fort. Skulle jeg gjort det igjen så er ikke det før jeg er normalvektig eller en vekt jeg er fornøyd med og at jeg holder meg der. BMI ca 25.

Jeg sa jo at jeg ikke en gang kom til vurdering på statens regning!
MEN, jeg fikk tilbake 28% av utgiftene fordi det faktisk var medisinsk nødvendig og køene i det offentlige var så lange! kemneren spurte ikke om BMI!
Mange av de privat har blitt strenge også, fordi det er større risiko ved høyere BMI og mange av de private ofte ikke har muligheter for å la folk bli over natten feks.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat