Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-10, 21:07   #1
karbogirl
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 10
karbogirl er på en erverdig vei
Question

PCOS - lavkarbo - akunpunktur/fotsoneterapi

Hei. Jeg fikk diagnosen PCOS i fjor sommer. Og jeg leste mye. Blant annet at det hjelper å gå ned i vekt og kutte ned på karbohydratene. Etter utelitt menstruasjon i et halvt år endret jeg kostholdet mitt (i juni/begynnelsen av juli?) Og etter 1 uke fikk jeg utrolig nok menstruasjon. Etter noen uker var jeg utrolig kvalm. Vi var da på vei til Kreta. Og kvalmen kom og gikk der også. Brekte meg over toalettet. Men der levde jeg svæææært usunt. Og fikk menstruasjon igjen når vi var hjemme. Tror dere jeg var gravid? Men det var egentlig ikke spørsmålet mitt Det jeg lurer på er om det faktisk hjelper å gå på lavkarbo med PCOS? Og Hvor "streng" bør man være med seg selv? Jeg har gått ned 8 kg ca. (169 m og 59 kg) Men har ikke hatt menstruasjon. Før jeg begynte på Provera 8. mai. Skal ha en runde til med Provera 8 juni. Jeg har også begynt å gå til akunpunktur og fotsoneterapi. Nå i begynnelsen 1 gang i uka. (Akinon i Bergen)

Tror dere dette kan hjelpe? Eller mener dere at jeg heller bør gå rett på Lapopskopi? Jeg tok blodpøver 3 dag i syklus. Og skal ta blodprøver igjen 21/22 dag. Så skal jeg bli henvist til lap. Men regner ikke med det er noe problem å gå til fotsoneterapi samtidig (?)

karbogirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat