Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-11, 18:57   #20
karborelli
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 5
karborelli er på en erverdig vei

Sv: Hva er det jeg gjør galt?

Ok, men da får jeg egentlig bare fortsette i de baner jeg har gjort da, egentlig. Bare passe på å få i meg litt ekstra fett og ikke få i meg noe ufordelaktig på fylla.

For jeg har jo merket at lavkarboen har virket, men at på søndagen/mandagen så har det alltid vært tilbake til scratch, nesten. Fredagene kan jeg se synlige bevis på at jeg er på rett vei. Men jeg synes ikke at jeg har skeiet ut så jævlig. Jeg tviler på at jeg har fått i meg så mye karbo de gangene jeg har skeiet ut at det burde gitt så jævlig utslag. Ut av ketose, ja, men fortsatt lavkarbo, mener jeg. For tre uker siden skeiet jeg ikke ut den ene helgen en gang utenom at jeg hadde light brus til vodkaen, men merket fortsatt at jeg hadde fått en radikal tilbakegang, både synlig og på vekta... Det virker som om med en gang matvanene og regelmessig inntak av næring går litt utenom det vanlige så får jeg negative resultater. Men, whatever, jeg får bare fortsette og ikke skeie ut for en hver pris, så vil det nok gå bra til slutt!

karborelli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat