Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-15, 22:26   #28
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har syklet Rallarvegen og har tips, råd og informasjon de vil dele?

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Jeg har prøvd potetmel / pudder når det har vært veldig varmt og det skummet bare! Nå skal det sies at jeg svetter lett og mye Jeg tenkte kanskje jeg måtte til med vaselin eller noe, jeg slik de bruker på Styrkeprøven. Men det må da være mulig å trene opp huden underveis, tror dere ikke det?!?

Huden herdes jo under treningsøktene du selvfølgelig har i forkant. Ellers hørte jeg en gang at en del deltakere i "Den store styrkeprøven" klinte en haug spenol i baken før de la i vei. Uten at jeg går god for sannhetsgehalten der.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat