Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-04, 14:31   #15
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Har nå bare erfaring med atopisk eksem,eller barneeksem.Man skal jo liksom vokse det fra seg,de fleste hvertfall,hører nok til den uheldige delen.Har brukt sterke steroidkremer og tatt solbehandlinger,det har vært så ille at knehasene har vært så sår at jeg ikke har klart å gått! Har alltid hatt eksem og kommer alltid til å ha det.Det er lenge siden jeg har tatt allergitest,men da viste den at jeg var allergisk mot pelsdyr(særlig katt og kanin),jordbær,kakao,hvetemel,timotei. Nå har det seg slik at jeg er veldig glad i dyr og unngår de ikke,har hund selv.Spiser jo sjokolade(særlig når jeg sprekker)Og jordbær er jo kjempegodt som kos!Men noe reseptbelagte kremer fra legen har jeg ikke brukt på ett år,for han er så utrolig hoven.Har ikke vært så plaget med slike kraftige utbrudd,men ser et sammenheng med sinnstemning og utbrudd..Hver gang jeg får en kneik eller er deprimert blir halsen og ansiktet flammende rød og sårt,ingenting av det jeg har hjemme av kremer funker da.Tror at kostholdet har mye å si når det gjelder huden,ja.

magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat