Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-12, 00:27   #64
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Marsskravletråden 30+

Kitsu: jeg vet VELDIG godt hvordan du har det. Når jeg er matlei (som er ganske ofte) så spør jeg andre folk om hva de skal ha til f.eks middag og ser om det kan inspirere meg. Og så har jeg oppdaga Rin sin oppskrift på crack slaw, NYDELIG!! Ellers så surfer jeg blogger jeg har lest for lenge siden, men kanskje ikke leser nå så mye, og så surfer jeg middagstrådene her inne. Jeg har f.eks funnet ut at jeg en dag skal lage fiskekaker I dag ble det burger med cheddar. smaskens! I morra blir det taco. ...Som vanlig

Når det kommer til trening.. Vel. Jeg er en slask selv til tider. Motløs og alt som hører med. Men en (veldig klok) venninne sa til meg i går: "bare gjør det! tøm hjernen, og så gjør du det. DRIT i om det hjelper på vekta eller ikke, kroppen din har godt av treninga uansett hvordan du ser på det. " Og hun har rett. Jeg kom meg på trening i dag! Kanskje det hjelper på å ha "treningsavtaler"? Jeg trener ikke fysisk sammen noen, men jeg avtaler med f.eks nevnte venninne (som bor på andre sida av landet! ) at X dag, da skal vi trene, og den eneste unnskyldningen som er godtatt for å skulke er at man er dau

og ellers..... *SPARK*

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat