Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-11, 13:05   #49
gladhverdag
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: finnmark
Innlegg: 42
gladhverdag er på en erverdig vei

Sv: Skravletråd for LCHF'erne

oi...en skravletråd.... kuttet sukker og høykarbo for 10 uker siden Er så deilig å slippe stinn mage og promping. Har forsavidt ikke hatt noe særlig hodepine heller når eg tenker meg om. Og føler energien er bra...kveldstrøtt da, men det har eg alltid vært. Har ikke kuttet alkoholen...koser meg med noen glass vin i helgene. Vekten raser ikke akkurat nedover, men har alltid vært tungslanket. Har gått ned 3,5-4 kilo..mesteparten forsvant jo første to ukene. Meeeen merker at klærne sitter løsere og etpar bukser som lenge har ligget nederst i skuffen passer fint nå. Sambo ser og kjenner forskjell på mage/midje
Har som plan/ønske å komme ned til 67-69 kilo, er 167 cm høy...var ca 77 for 10 uker siden, 73,3 igår..når eg har brukt mangeår på å gå opp, og veid over 70 i nesten 20 år...så får kroppen bruke litt tid på å komme ned igjen og. Var faktisk 88 kg for 8 år siden, kom meg ned 15 kg på lavkalori( i flere etapper på flere år inkl. et svangerskap imellom) men var konstant sulten. Nå er eg mett og fornøyd.. spiser meg nok litt for mett avogtil...også har eg alltid vært en skapsniker og småspiser, jobber med saken ...trenger jo ikke mellommåltider så ofte nå..Er kokk, så noen utfordringer innimellom da jeg jo må smake til mat...men renger jo gjerne ikke bruke de sørste skjeene
Nei...nåfår eg vel komme meg ut...kaste sommerblomster og gjøre hagen klar til vinteren, snøen har lagt seg på fjelltoppene..

gladhverdag er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser et karboredusert kosthold...ketogent ble for ekstremt;) Svar med sitat