Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-15, 22:21   #1
Johanne88
Juniormedlem
 
Johanne88 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2015
Innlegg: 23
Johanne88 er på en erverdig vei

Er jeg på rett spor eller helt på vidden?

Hei!

Jeg er for såvidt ganske ny på lchf. Var flink før jeg ble gravid med nr to, men da jeg ble gravid, spiste jeg det jeg følte for. La ikke på meg noe mer enn 10 kilo og nå er jeg 1-2 kg over startvekt før jeg ble gravid. Så nå plukker jeg opp trådene fra forrige gang og skal ned til målet mitt.

Jeg har ikke noen særlig retning jeg følger, egentlig. Spiser ikke brød, hvete, pasta, snop, brus og andre ting med høyt karboinnhold.
Tenker fett, proteiner og litt krab. Vet ikke hva jeg ligger på om dagen.

Har sprukket to ganger foreløpig. I natt da jeg var oppe for å gi poden mat, var jeg sulten og merkelig nok valgte jeg å spise 6 ruter av en firkløver og en kokosbolle. Jeg vet. Teit. Og jeg nøt det ikke. Det er det verste men svigers har kun lettprodukter og brød, og av en eller annen grunn valgte jeg altså snopet. Aldri mer, for å si det sånn.

I dag har vi ikke hatt så veldig mye mat i kjøleskapet, så jeg har vært litt rådløs.

Kan noen si om dette har vært en dårlig lchf-dag, eller en ok?

Frokost: kaffi med fløte

Lunsj: smoothie med kokosmelk, fløte, tyrkisk yoghurt, bringebær, lecitin og en neve mandler

Middag: (var på besøk hos mine foreldre som hadde raspeballer)
Salt kjøtt, bacon, smør, litt kålrabistappe, korv(?)/pølse og en halv gulrot

Kvelds: (sliter med den, da jeg som sagt ikke har store greier i kjøleskapet) kaffe med fløte :/

Så... Er jeg helt på vidden eller??

Til vanlig spiser jeg en del egg, smoothie med avokado f.eks
Middag/ lunsj inneholder gjerne kylling, tunfisk i majones, salat som tilbehør blablabla.

:/


Uansett

Johanne88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat