Tråd: Lite karber
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-11, 19:43   #5
tinamejo
Juniormedlem
 
tinamejo sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sogndal
Alder: 36
Innlegg: 33
tinamejo er på en erverdig vei

Sv: Lite karber

Jeg er kanskje ikke så flink på fettfronten.. Men kan helt klart bli bedre.. Har ikke fryser, så det gjør det litt vanskeligere, må handle fra mat til munn omtrent. Skal lage meg knekkebrød i helga, og skal kjøpe inn litt cottage cheese og ost, så hjelper det litt på iforhold til hva det er nå, hvor det i hovedsak er kjøtt og grønnsaker.

Hva skjer egentlig om jeg kjører lavkarbo med for lite fett?

Jeg har MYE kunnskaper om mat ja, men veldig lite i lavkarbosammenheng. Burde nok sette meg lett inn i det, men er mye lettere å hive seg uti det og lære langsmed.

Kanskje det er bivirkningene som gjør at jeg ikke holder lavkarbo så lenge..? Svetting, doturer, ikke søvn.. Er vel de essensielle tingene..... Og kanskje søtsuget.. Slitt med bulimien seinest, så den godteritrangen sitter hardt i, men skal ALDRI mer kaste opp *bank i bordet*

Nå idag har jeg spist grønnsaksblanding, to hamburgere (bare kjøttet) og litt lavkarbopasta med sukkerfri ketchup. Seinere ikveld blir det en kopp kakao av laktosefri melk og sukrin. Har igrunnen ikke lyst på mer, men "suget" er der enda.. Vært der siden jeg begynte på'an igjen for fire dager siden..

__________________



Er intolerant mot melkeprodukter, soya, egg, gluten, sukker og gjær - er ingen enkel ting å passe på på lavkarbo, men jeg tar utfordringen!
tinamejo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat