Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-12, 08:29   #483
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av milja, her.

Jeg trodde at spisdegslank hadde lite fett i seg? Siden det er så lite kalorier. Men mulig jeg tar feil.For det Alli skal være til hjelp for er Hvis du går ned 2 kg skal Alli hjelpe deg med 1 kg ekstra.
Jeg trodde spisdegslank inneholder lite karber, lite kalorier og lite fett det er noe av derfor det funker.
Tar jeg feil?

Sannsynligvis ikke lite nok fett til at du ikke får rennerau. Man må spise fettfattig for å ikke få diarè av de pillene.

Og hvorfor tenke på de pillene når du har gått ned en halv kilo? Du burde jo heise flagget og rope hurra! Senk kravene og la kroppen få tid til å venne seg til det nye kostholdet. Å slanke seg er gjerne ikke gjort i en håndvenning, kroppene våre trenger tid på å tilpasse seg og vende seg til å bruke fett som energikilde og ikke karbohydrater.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat