Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-06, 16:19   #18
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Heisan Nille og takk for den.

Jeg har funnet ut at det Karin forespråker virker veldig bra for meg. Da skal også sies at hun lager dietter som er mega høye på karbo, hun er heldigvis ikke av de som mener at bare en vei er riktig vei.

Nå virker heldigvis siden hennes igjen også. Kanskje du får noen svar om du sender henne en mail i første omgang.

http://www.naeringsvett.no/

Det som skjer inne på VK og andre steder er egentlig veldig synd for hadde vi vært åpne for en diskusjon tror jeg vi kunne hjulpet hverandre på tvers av grensene mellom oss. Det virker desverre helt umulig siden diskusjonene blir litt vel usakelige og ender med skittkasting.

Neppe godt for blodtrykket mitt men enkelte får meg så sint at jeg ikke klarer la være å svare. Det gjelder også her inne dessverre, da endel blir fanatiske og skal omvende verden.... Noe jeg ofte ser er resultatet med de som prøver det, er at de bytter "leir" etter en stund og da skal alle omvendes til deres nye "leir"


På hesteryggen i morgen jeg, og jeg gleder meg. Full trening frem til rekrutterings samlingen i Mars.

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone

Sist redigert av Caxa : 12-02-06 kl 22:39.
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat