Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-12, 15:58   #278
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Unngå å bli lurt av søtstoffer

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

hvis jeg må velge mellom sukker som jeg ikke tåler, og litt aspartam som kaaanskje en gang i fremtiden gir meg kreft (som man får av alt, sol, gulerøtter you name it) så vet jeg hva jeg velger. og det er mitt eget valg. jeg hakker ikke på folk når de spiser sukker. salt er jo livsfarlig det og. og i likhet med korn og sukker er det helt naturlig

Alt med måte er en fin, liten regel.

Mange personer som ikke allerede har spist seg syke har ikke problemer med korn og sukker, men dette er som oftest personer som allerede bruker dette med måte. Salt er ikke livsfarlig men en nødvendighet for at kroppens kal fungere, men igjen med måte.

Jeg bruker også aspartam fremfor sukker dersom jeg ikke har et valg, med måte, men fortrekker stevia (også med måte ) og drasser derfor som oftest det rundt i veska.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat