Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-17, 09:25   #11
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Tyrkisk yoghurt vs gresk yoghurt

Opprinnelig lagt inn av sylwester, her.

Seterrømme er mindre surt enn Yoghurt. Ja, kan spises som den er hvis bærene er søte. Hvis ikke kan man putte noen dråper med flytende Natreen i. Hvis det ikke er så interessant det en putter i så tilsetter jeg frøene til en vaniljestang.

Er det mindre surt enn yoghurt naturell? Nå tåler jeg ingen av tingene med mindre de er varmebehandlet så jeg spiser det ikke, men du har vel rett i at begge deler er ganske sure. Litt annen sursmak på rømme enn på yoghurt da. Tåler kesam og skyr, men kesam blir for surt alene og skyr naturell finnes ikke lenger så det begrenser seg gitt.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat