Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-11, 20:48   #30
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Joddråper (Lugol's oppløsning)

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Asså, det er liksom poenget mitt, at som pasient står du fritt til å si ja eller nei behandling. Man trenger virkelig ikke å gjøre som legen sier, dersom man skal ha noe særlig samarbeid, derimot, må man nesten fortelle hva man gjør istedet.

Ja, jeg er jo klar over det! Mange ganger har jeg ikke giddet å krangle, og har kasta opp til flere penicillinresepter med en gang jeg kommer ut døra. Det jeg mer tenker på er om det viser seg å være nødvendig, eller om legen ikke er så imponert over alle disse "alternative" tiltakene jeg har satt i gang. Leif Ims, f.eks, er jo både berømt og berykta har jeg forstått, også hos en såpass alternativttenkende dame som Willumsen. Men igjen, jeg skal ikke gnure så mye på det her nå i forkant, og heller dra til Sandvika i orverimorra med et åpent sinn!

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Har ved flere anledninger satt håret fast inne i paraplyen, fordi litt vind skaper nok turbulens til at alt håret svever rundt hodet

Hoho! Vind er katastrofalt for håret. Hårspray FTW!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat