Vis enkelt innlegg
Gammel 29-02-08, 09:23   #25
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Internett og virkelighet?

Opprinnelig lagt inn av Oban, her.


Poenget mitt er at Jollers ved utilsiktet (tror jeg) å bruke et uheldig ord for å beskrive en holdning, fikk det til å eksplodere her. Ingen ble kalt for noe stygt. Og så tar det helt av her inne.

Det tror jeg sikkert er riktig, men det er ikke DER problemet lå!

Etter det innlegget kom det noen reaksjoner på ordvalget (som ikke jeg synes var det spor rart, enda ikke jeg har noe forhold til 2. verdenskrig i det hele tatt) - og da kunne diskusjonen effektivt vært avsluttet med et "Ops, beklager, det tenkte jeg ikke på" eller noe iden stilen... men det skjedde ikke. Istedet begynte FLERE konsekvent å bruke samme ordet, helt til en kommentar kom om at folk var hårsåre og man så ikke vitsen med å la vær å bruke det ordet av den grunn.

Og det var DER respektløsheten kicket inn etter min mening!
Det faktum at dine med-medlemmer føler seg ukomfortable med ordvalget burde da virkelig være vits nok. Og selv om ingen strengt tatt ble kalt for noe stygt som du nevner, kan det likevel være så godt et personangrep som noe annet.
Det er en arrogant holdning og det er uakseptabelt.

For øvrig er det massevis av glimrende innlegg i denne tråden, og jeg støtter meg på det meste, spesielt det Nille har sagt.

Jeg er også veldig glad i lille her og kan forsikre at den blir brukt i beste hensikt av undertegnede.

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat