Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-11, 19:47   #6
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trening + ketolyse?

Du har jo helt klart spist for lite mat. Samtidig er det første treningsøkt på 4 år... jeg ville tro enhver ville ha blitt litt uvel etterpå, selv om økta ikke var lang og tung

Jeg håper ikke menyen din er slik hver dag - altså jeg skjønner at det mangler et hovedmåltid, men du spiser veldig lite fett og lite proteiner.

For å holde mat kjølig kan du kjøpe deg et par kjøle-elementer på butikken til 20 kr stykket og legge EN sammen med "treningsmatpakken" din som du så pakker inn i avispapir og plast utenpå. Da trenger du ikke kjøleskap, pass bare på at det ikke blir FOR kaldt for maten din

Søk opp proteinpulver her inne (finnes mange tråder!), da kan du feks spise litt nøtter og drikke en proteinshake med lite kh i før trening. Drikk nok vann!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat