Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-17, 10:56   #4
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Trenger gode råd☺️

Treg mage kan skyldes for lite grønnsaker. Selv om vi går på lavkarbo så er ikke det en grunn til ikke å spise 5 om dagen. En enhet er 100g så myndighetene vil du skal spise en halv kilo kaninfor. Jeg holder meg til friske grønnsaksblad og litt rødt til lunch og kål- og agurkfamilien for preparete grønnsaker.

Vann er viktig for at prosessen skal virke. Hvis du ikke drikker mye vann så forsøk ihvertfall å ta 2 glass med vann per måltid.

Fett er viktig og hvis du sliter med vondt så ville jeg holdt meg litt renere fett ala 4-5 ss olivenolje i salaten heller enn så mye melkebasert. Dette er ikke fordi melkeprodukter ikke er bra, kun for å se om ikke det er laktosen som står for at du er oppblåst og rar.

Nøtter syns jeg er farlig. Jeg kan dytte i meg mye nøtter hvis det er tilgjengelig og derfor så vil jeg helst holde meg til det i helgene. Har du spist nok fett og protein sammen med grønnsakene dine så skal du ikke være sulten på 6+ timer.

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat