Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-12, 12:56   #4
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Modeling - vil dere hjelpe?

Så spennende
For min del startet det med det "vanlige", nemlig slankekur. Dette ligger noen år tilbake (før jeg viste hva lavkarbo var, og før mediene kastet seg over det)og den gang kom jeg i mål og holdt også vekta i flere år. Så kom sukkerheksa og forhekset meg, og kiloene rant på igjen.
Så startet jeg for andre gang i fjor. Godt motivert og veldig mye klokere og absolutt mer kunnskapsrik. Nå spiser keg lavkarbo for å bli kvitt resten av overvekten, men også fordi jeg føler meg så veldig mye bedre på et slikt kosthold.
Ingen mageproblemer, stabilt godt humør, stabilt blodsukker, voldsomt mye mer overskudd og pågangsmot, en kropp som fungerer under stress, friskere kropp og mye mer.
Kunnskapen jeg har opparbeidet meg om lavkarbo gjennom både dette forumet og mye lesing her og der, gjør at jeg i dag vet at dette er et kosthold som er beregnet på oss mennesker - og ikke det kostholdet som blir forfektet av myndighetene.
Så - lavkarbo er for livet

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat